Navigace:
Úvodní strana > Návštěvní kniha
Návštěvní kniha
Zdravičko, chtěl bych se zeptat jestli nikdo nemá 75W zapalování? A chtěl jsem se zeptat jestli se dá poznat zda baterka dobijí a když mám 45W zapalování jestli to může vubec utáhnout chod motoru? Děkuji moc
.::
KLM reaguje:
j to utáhne, kdyžtak se v obchodě běžně prodává 60W, tak pokud bys měl problémy sežeň si tu 60ku
.::
Tomin
Zdravim, potřeboval bych poradit ohledně elktriky na ČZ 175/477. Závada, při jízdě po pěti minutách zhasne motor a je vymlacená baterie. Mám to zapojené podle schématu na těchto stránkách. Mnohokrát děkuji za rady.
.::
KLM reaguje:
oukni, jestli ti někde neprobíjí + do kostry, nebo máš něco s dobíjením...Pokud máš silnější žárovky, tak to pak má velký odběr a nestíhá to dobíjet, nebo je špatná baterie, to mi dělalo, když byla propálená baterka a to se skoro nedá poznat
chcem dať do mojej Čz 175/487 karburátor z Čz 360/969 presne pasuje na otvori ale priemer difuzora je 30 mm sa mi zdá. a na kartroch je 26 aky to bude mať vplyv na motor a či to bude vôbec ísť ... za rýchle info vopred ďakujem
dorý den,
já mám takový problem s mojí 477
nepružily mi vydlice tak sem je vyndal a jak sem je rozebíral tak mi vypadl vnitřek neměl by jste návod jak je složit??
dik
já mám takový problem s mojí 477
nepružily mi vydlice tak sem je vyndal a jak sem je rozebíral tak mi vypadl vnitřek neměl by jste návod jak je složit??
dik
koukni se někde na netu po katalogu náhradních dílů je to tam rozkreslený např tady: http://www.cezetmania.info/
Chcel by som opýtať mám takýto problém moja ČZ 175/487 jednotka ide pekne, dvám dvojku nema žiaden ťah, dusí sa po čase sa rozbehne a ide pekne do otačiek dám trojku a zasa to isté , pri 4 to iste .... mám tam zapaľovaniee z babety a rýchlopal s crossky čím to môže byť ?
chcel by som opýtať mám Čz 175/487 a nechce mi ísť zospodu ale na neutrale ide pekne ... ale keď sa dostane do otačok tak ide pekne ostro
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Odspodu, tj. při první třetině otočení plynovou rukojetí, je směs řízena volnoběžnou tryskou a později při razantnějším přidání plynu polohou jehly. Máš tam správné osazení trysek a nastavení jehly? Pokud jo, bude příčina někde jinde. Můžeš ale zkusit zvednout jehlu o 1 zářez - jak to bude lepší OK, jak ne, tak to vrať zpátky. Spotřeba tak zůstane stejná (jinak se samozřejmně zvýší zvednutím jehly)
.::
KLM
Nevíte někdo, jak se sundává rotor z kliky u 477mičky???? Díky je to důležitý
zorebe 8 mm šrubu a natoč ju tam a on vyskoči
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Jestli myslíš rotorem rotor z dynama, tak je to popsané v Opravách k ČZ 477 celkem podrobně.
.::
KLM
uvidíme, rozdělám nejdříve karburátor a komplet ho vyčistím a dále se uvidí... pak jsem vložím odkaz na video o mé čztě
Jinak kdyby mněl někdo na prodej tachometr z čzty 477mičky do 140Km/h nebo z tatrana do 120 Km/h tak ho koupím díky
Jinak kdyby mněl někdo na prodej tachometr z čzty 477mičky do 140Km/h nebo z tatrana do 120 Km/h tak ho koupím díky
.::
KLM
Jo a mam ještě jeden problém, kdyz ji nastartuju tak je pohoda a jak pridam, tak se drzi otacky tak jak jsem pridal a klesaji velmi pomalu a nekdy ani neklesnou a zustavaji, nekdy dokonce i sama zacne zvedat tocky, pritom sroub volnobehu je funkcni.... a mam vsechno dobre zapojene a nesviti mi predni hlavni zarovka- to taky nepobiram SAKRA
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Kontrolka je napojená na kontakt 54 ve spínačce - jestli je to mínus netuším, ale asi těžko, páč by to nesvítilo a blinkry by také nefungovaly (ty jsou také přivedeny na 54ku). Kontrolka má indikovat odběr proudu z baterie, takže její zhasnutí znamená dobíjení baterie z dynama. Zhasne podle toho, jak má kdo nastavené ono dobíjení (měla by zhasnout už při mírně zvýšených otáčkách).
Problém s otáčkama - mě napadá buď že vázne plynové lanko v bowdenu (nebo plynová rukojeť) nebo pak možná saje falešný vzduch. To ale střílím od boku. Snad někdo další napíše radu.
Problém s otáčkama - mě napadá buď že vázne plynové lanko v bowdenu (nebo plynová rukojeť) nebo pak možná saje falešný vzduch. To ale střílím od boku. Snad někdo další napíše radu.
.::
KLM reaguje:
No, lanko mam nove a soupatko se vraci krasne az dolu ale nevim cim to je asi to nekde podsava, protoze to dost fuci a dusi se to porad at se seridi karbec jak se seridi! :(
X | 05.02.10, 21:22:36
.::
Martin477 [admin] reaguje:
A nestoupají ti ty otáčky třeba jenom pokud natočíš řídítka na jednu stranu? Je to taková blbost, ale mně to taky dělalo. S natočením řídítek na levou stranu se natáčelo i lanko plynu a tím se otáčky zvyšovaly. Napravo se zase snižovaly Já sem to taky nejdřív nebral v úvahu, ale bylo to tím. Zkusit to můžeš, je to jednoduché, tak za to nic nedáš.
X | 05.02.10, 23:53:37
ja bi som skusil pozriet semerink ci nie je vitlaceni .......moze prepustat ptlak s klukovki :(
.::
KLM
Jak jsem postupně dával dohromady CZtu podle el. schematu, tak me tam zaskocila malickost! Kontrolka dobijeni- ta je napojena na 54 ato je minus??? Nebo co to je, protoze to preci nemuze fungovat, kdyby nebyla pripojena na minus?! A ma ta kontrolka za jizdy svitit nebo ma po nastartovani zhasnout
Dik
Dik
Info k použití návštěvní knihy:
- Výrazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy; použít lze max. 3 odkazy (ochrana proti spamu).
- Odpovědět na příspěvek můžete kliknutím na nápis odpovědět.
- Vložit jméno někoho jiného do svého příspěvku můžete kliknutím na jeho jméno.
- Odpovědi je možno přidávat jen do třetí úrovně.