Navigace:
Úvodní strana > Návštěvní kniha
Návštěvní kniha
.::
Filip
Zdravím nadšence, mám doma ČZ 175/477 která už minimálně 20 let stojí a já se chci pokusit jí zase rozjet...vůbec netušim proč byla ostavená a tak bych byl rád kdyby jste mi poradili s čim bych asi měl začít a čim pokračovat abych jí mohl zase uvést do chodu...dík za rady
.::
KLM reaguje:
Tak koukni, zda nejsou vytrhané dráty z elektroinstalace, pokud budou vypadat v pořádku, tak jí dej na stojánek, zařaď např. 2jku - vyndej svíčku a koukni zda hází jiskru...pokud ne....jdi po kabelech jestli jsou správně připojeny a poku jo, vyměň svíčku a pak zkus znovu.....Pak mrkni na motor, jestli řadí a jestli se točí
.::
Tom
Ahoj.
Uvažuju o koupi tohodle stroje.
Cena se mi zdá dobrá, doporučily byste na ježdění na chatě?
http://motorky.hyperinzerce.cz/veterani-motorky/inzerat/3845363-cezeta-175-nabidka/
Uvažuju o koupi tohodle stroje.
Cena se mi zdá dobrá, doporučily byste na ježdění na chatě?
http://motorky.hyperinzerce.cz/veterani-motorky/inzerat/3845363-cezeta-175-nabidka/
Čus drací :-) mam trošku malej problém a jsem tak trošku blbej přes motorky...takže tečou my přední tlumiče co pa mam udělat abych to opravil?...a jestli je to nějak velká pakárna?... a rád bych zjistil jakej olej tam pak mam dolejt vim že přibližnš 100 ml....dík moc ;)
.::
KLM reaguje:
zkus mrknout na spodní výpustné šrouby na 11ku klíč jestli nejsou povolené/ poničené. Pokud to nebude šroubkama, tak koukni na těsnící matice s gufery, jestli nejsou protržené, ale zevšeho nejdříve zkus dát hustější olej, např. převodový SAE 90
Zdravim, mam motorku cross-u domacky zhotovenu, sú v nej vsetky diely z ČZ 175 typ 477. Chyba v nej elektricka instalacia. Skusal som ju zapojit podla vasej schemy, ale nastal problem, nie je tam spinacia skrinka (iba vypinac), ani smerovky, ani hukačka a neviem ako to obist. Potreboval by som zapojit len indukcnu cievku, regler, zapalovanie a bateriu.. skratka ide mi len o chod a dobijanie motora. Svetla a blinkre nepotrebujem. Ak by mi vedel niekto poradit, ci schemou alebo nejakym popisom, budem velmi vdacny... moj mail je: jury771@gmail.com
Dakujem!
Dakujem!
.::
KLM reaguje:
Z baterie (+) naveď jeden drát k spínači a druhý na 15ku indukční cívky, (-) musíą napojit ke kostře, aby byl spojený s úchyty dobíjení. Kabel z B dobíjení naveď na 30ku (+)baterie. z M na zapalování naveď kabel na M dobíjení. z 1 na zapalování musíą navést kabel na 1 u indukční cívky.
.::
Martin477 [admin] reaguje:
KLM: Pekně popsané, díky za to. Na toto se už ptalo více lidí, tak konečně je v tom trochu jasno. Pokud zbude čas (což nejspíš nezbude ), tak bych to překreslil i pro tuto variantu.
X | 10.02.11, 18:00:34
.::
KLM
Tak jsem si koupil ke své 477 motor 487 a zjistil jsem nějakou odlišnost buď v rotou nebo ve vačce...a já si myslel že je to to samé, ale neni.... takže jak je to? Je přesazený klínek na rotor nebo jiná vačka?
.::
KLM reaguje:
Tak už to vím...je odlišnej rotor..vačka je stejná
.::
Nohejl Pavel
ahoj schanim stojanek na cezetu,vrsek stojanku nesmi byt zuzeny.
Dobry den chci se optat kolik tlumicoveho oleje patri do zadnich tlumicu a typ oleje diky.
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Čau, obsah zadních tlumičů by měl být 47 ccm (každý).
Také to mám uvedené v sekci Technika 477 ( http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/tech.htm ) nebo Dokumenty 477 - návody k obsluze ( http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/rele.htm )
Také to mám uvedené v sekci Technika 477 ( http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/tech.htm ) nebo Dokumenty 477 - návody k obsluze ( http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/rele.htm )
Zdravím vespolek
175/477 s hranatým kýblem reflektoru měla po stranách spínací skřínky kontrolky neutrálu a dálkových světel. Z fabriky byly do otvorů dávány takové plastové výlisky s osazením a zajištěním zespodu pérkem. Osazení se často lámalo a samodomo nahrazovalo kontrolkami z V3S.
Nemáte někdo tušení, kde by se daly ty původní výlisky sehnat? Nebo nemáte někdo doma ve skříni nepotřebné zásoby? Už nevím, kde to vzít....
175/477 s hranatým kýblem reflektoru měla po stranách spínací skřínky kontrolky neutrálu a dálkových světel. Z fabriky byly do otvorů dávány takové plastové výlisky s osazením a zajištěním zespodu pérkem. Osazení se často lámalo a samodomo nahrazovalo kontrolkami z V3S.
Nemáte někdo tušení, kde by se daly ty původní výlisky sehnat? Nebo nemáte někdo doma ve skříni nepotřebné zásoby? Už nevím, kde to vzít....
.::
KLM reaguje:
jejej...sám jsem je tam měl a byl to děs...koukal jsem na snad milion internetových stránek s ND a nikde nic, tak jsem si to upravil a udělal kontrolky dle svého....pokud se chceš držet originálu, tak zkus nějaké burzy...
ahoj tez shanim kontrolky na cz 175/477 ale original nikde neni k sehnani, mel by nekdo nějaký nápad?:))
X | 28.02.11, 16:48:05
.::
Baky reaguje:
Kontrolky objeveny! Tak kdyby někdo řešil stejný problém, má je v nabídce Fichtlkrámek, viz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kontrolka_477_4766.html
X | 20.05.11, 21:42:00
Čágo koupim na první typy čz 477 Přední i zadní blinkry (kapky) když tak se ozvěte díky......
Info k použití návštěvní knihy:
- Výrazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy; použít lze max. 3 odkazy (ochrana proti spamu).
- Odpovědět na příspěvek můžete kliknutím na nápis odpovědět.
- Vložit jméno někoho jiného do svého příspěvku můžete kliknutím na jeho jméno.
- Odpovědi je možno přidávat jen do třetí úrovně.