Navigace:
Úvodní strana > Návštěvní kniha
Návštěvní kniha
.::
pato
Ake mate skusenosti s oilmaster mazanim. dik za odpoved.
.::
Karlos reaguje:
no pousta lidí ho má odpojenej protože kvuliněmu tak 2krát - 3krát zadřeli motor. Spousta lidí si ho ale nemuže vynachválit. Ono záleží na tom jak si to umíš seřídit a v jaký to máš čistotě aby tam nebyly žádný hrudky atd. Proszě nic čim by se to mohlo ucpat. Že to nemaže většinou zjistíš až když stojíš se zadřenam motorem
.::
Jára reaguje:
Naprosto souhlasím s Karlosem, kámoš má oilmaster radši odpojený - přecejenom má svůj stroj rád
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Toto téma je na hodně dlouhou diskuzi. Zarytí zastánci oilmasteru (tady vlastně Posilube) umí přemlouvat a vyjmenovávat důkazy o spolehlivosti hodiny. Já ale radši mažu sám (Posilube ale ani nemám). To je minimálně o chlup větší jistota, než automatické přimazávání.
.::
Karlos reaguje:
Tak aby to zase nevypadalo že oil je něco strašnýho podle mě to musí bejt dobrý když je to v čistotě a dobře seřízený ale je blbý že tam není ani nějáká kontrolka jestli to maže nebo ne. já osobně taky dávám olej do benzínu oila nenám
Je to bezva věc,odpadá hloupé míchání oleje,snižuje spotřebu oleje a i kouřivost a je to machrovina kterou neměly ani mnohem mladší motorky.Člověk to ale musí občas skontrolovat,nádržka na olej musí být dokonale čistá beze rzi(olejovou i benzínovou nádrž mám ošetřenou zevnitř 2-složkovou spec. pryskyřicí),pokud je sítko uvnitř nádržky děravé tak je nutno na hadičku nasadit filtr,hadičky musí být pořádně nasazené a zajištěné a občes by se čerpadlo mělo odvzdušnit.Jinak si myslím že se na tom nemá co pokazit a jestli někdo zadřel pak je bordelář a může si za to sám,ať se špiní olejem a čmoudí.
prosím vás scháním jakékoliv díly na čz 175 \477.1 pomužete mi někdo?
.::
Karlos
čemu by jste dali přednost při dělání GO motoru. Udělat si to doma nebo to dát do servisu kdy to bude asi na 2 měsíce a drahý jako prase??
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Já rozhodně do servisu. Na centrování kliky a výbrus válce nemám žádné vybavení. Takže u mě je to jasně srvis.
.::
Karlos reaguje:
jo to je provda, já si musim seště lepit ložiska na ojnici. kolik by mohlo stát go když mi všechno funguje jak má?? Teda až na ložiska, gufera a pár pružinek + určitě něco najtou myslim že by to mohlo bejt tak do 5 000. Nebo ne??
.::
Jára reaguje:
Kámoš má ČZ 250 a má na tom výbrus, nový píst, ložiska, ojnici, no prostě generálku jak se patří, vše v motoru nové a dal za to asi 4500Kč
X | 30.10.07, 12:07:38
.::
DUDO175
Martin477 [admin]: s tym dynamom ked ho rozoberes je s tym starostí ci ani nie su tam nejake strunky co vyletia alebo co ja to tam mam poriadne zanesene a neviem ci to mam uz rozoberat na zimu
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Dynamo je úplně lehké na rozebrání. Popis v úpravách k tomu nemám, tak se tu kdyžtak zeptej, když nebudeš vědět. Shodíš stator, vačku a dlouhým šroubem (asi 10) šroubuješ do díry po vačce a rotor odskočí sám. Jen pozor na malý aretační "červík" na kužel. čepu, co drží rotor! Ať ho nestratíš.
.::
Karlos reaguje:
sundat dynymo je otázka tak pul hodky. 3 šrouby co drží víko, pak vyndáš pružinky co tlačí na uhlíky a uhlíky vytáhneš (neni to nutný ale je to lepší). Pak 10 klíč a vyšroubuješ 2 šrouby co drší stator. Po sundání statoru vytočíš šroub pomocí 10 klíčku ale je to trochu problem povolit porotože to nejde něják seknout (dával jsem kladívko násadou do zadního kola při zařazený jedničce, praskla jak násada tak i drát v kole) dobrý je nasadit klíč a nějákym prknem bouchat do vzdálenýho konce klíče a ono se to zachvíli povolí, pak vypáčíš vačku na rotoru pomocí dvou šroubováků, do toho otvoru po vačce dáš osmičku šroub a utahuješ (je dobrý utáhnout tak čtvrt otočky a pak klepnout, ale ne moc, prej by se tim mohl rozhodit sertvačník, chce to ránu tak akorát, pak to už sleze samo je to ještě lehčí než vyměnít sekundáení řetěz
.::
Martin477 [admin] reaguje:
No líp bych to nenapsal . Jen doplním, že ten šroub co budeš šroubovat do díry po vačce by bylo lepší na konci zabrousit (závit). Protože jak ho budeš přitahovat aby odskočil rotor, tak se ten závit na konci může trochu poškodit a pak se šroub blbě vyšroubovává. Ale já jsem to nedělal a taky to šlo
X | 22.10.07, 10:24:36
.::
Karlos reaguje:
Martin477: ja taky nedělal takovejch věcí, ale zjistil jsem, že si rači dám na tom zánežet než abych něco rozbil. Např. vačku z rotoru jsem nepačil šroubovákama, ale vyklepával kladivkem, taky to šlo, ovšem nedávno se mi tímto zpusobem povedlo rozosit komutátor o 1mm od osy rotoru. Novej rotor stál 850. Dělal jsem to jako vždacky spoustu malejch ran a pomaličku vykejvávat bylo to zdlouhavý a bohužel i drahý, těma šroubovákama je to poloviční čas
X | 23.10.07, 14:41:26
.::
DUDO175
Karlos: ty sa mas kua ja som prisiel akurat z garaze robil som generalku hlavy kruzky testnenia atd.nastartujem a taky rachot zistil som ze to nerobi v hlave ale niekde v prevodovke dak davaj vypustit olej a kukam primarna retaz vytahana uz skrela o karter to polo radiace koliecko prve 3 zuby zlomene spojkovy kos doohinany no proste hroza zhanam este jednu cz aj nepojazdnu uz tento rok asi jazdit nebudem
.::
Karlos
tak právě ted u nás sněží a to za hodinu jedu na motorce za mladou
Jestem z Polski. mam CZ 175 po dziadku jest super dopiero zaczynam jeżdzić. Pozdro wam
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Karlos: Myslíš, že ti bude rozumět?
Ada1990 PL: Pozdravení do Polska!
Ada1990 PL: Pozdravení do Polska!
X | 18.10.07, 16:52:38
.::
Karlos reaguje:
Martin477: ja myslim že když se bude trochu snažit tak by mohl Taky jsem to tak něják pochopil co píše
X | 19.10.07, 11:45:46
jsem vlastníkem čz typ 477 a překvapilo mě že jsem našel tyto stránky. ale nemám origo stav ale uprava.lehký tuning mám k ní i pava.momentálně motor venku vadna prevodovka.zejtra servis
.::
Karlos reaguje:
kolikátej jsi majitel?? a jak dlouho ji už máš??
.::
DUDO175
Tomáš: ozaj moja cz je tiez tu na webe tam si vsimni to je ta zaujimave upravene siesty prispevok prva fotka na pravo zkopiruj si ju do pc a priblis cez microsoft picture manager tam ten spinac najdes pri zadnej stupacke na uchite mne to funguje dobre len sa tam prachu dostava vela
.::
DUDO175
Tomáš: ja mam zadny brzdovy spinac uchyteny tak ze som vyvrtal dieru do toho drziaka na lavej strane co drzi stupacku a vyvrtal som zavit a uchitil som h tam strunu spinaca uchyt pri tiahle tu tycku urob do nej malu dierku a ked zabrzdis potiahne strunu aj spinac najradsej by som ti poslal fotecku darmo budem vykladat kktiny aj tak asi nerozumies
Info k použití návštěvní knihy:
- Výrazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy; použít lze max. 3 odkazy (ochrana proti spamu).
- Odpovědět na příspěvek můžete kliknutím na nápis odpovědět.
- Vložit jméno někoho jiného do svého příspěvku můžete kliknutím na jeho jméno.
- Odpovědi je možno přidávat jen do třetí úrovně.