Navigace:
Úvodní strana > Návštěvní kniha
Návštěvní kniha
nazdar všetci neviete mi niekto poradiť ake mam pouzit trysky do karbca na pretryskovanie mam ladak
nazdar,davam si dokopi 477ku a nemozem nikde zohnat original taky okruhli stop spinac,vsade ponukaju len ten hranaty a ze aby som si to prerobil,no ja to chcem mat v povodnom stave.nema niekto na predaj.okamzite kupim.vdaka milan.0903476912
.::
martin h reaguje:
ja sem ho taky nesehnal .. musel sem si vyrobit ten plastovej střed
.::
DUDO 175
chcem sa spytat ci neviete ci je citit rozdiel sili motorov 477 a 487 lebo prave som dal inzerat ze kupim cz 487 a este neviete ci pasuje motor 487 do kostry 477 diki
.::
Jára reaguje:
no co se motorů týče tak podle mě jsou stejné, že je tam znatelně větší výkon bych neřekl. Do kostry 477 ten motor určitě pasuje - podle mého názoru
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Motory jsou výkonnostně úplně stejné. Rozdíl je akorát v mazání ložisek uvnitř motoru a v kulise řazení (487-ka má v originále jedničku dolů a také kontrolku neutrálu).
Zaměnit navzájem by se měly motory bez jakýchkoliv úprav.
Zaměnit navzájem by se měly motory bez jakýchkoliv úprav.
sháním dílenskou příručku na ČZ 175/487 , rok výroby 1984
děkuji za info
děkuji za info
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Najdeš určitě na sesa-moto nebo na Jawamanii - viz sekce Odkazy
Zravím,vsechny motorkaře!"Mam CZ 175, dal jsem tam zápalko z fichtla, SUPER! .Je to parádníí,zadna baterie neni potreba, bezproblemovy stroj....
.::
Pato reaguje:
Ako si to tam dostal vyrobil si redukciu alebo vysustruzil vecsi konus do rotora? Dik za odpoved.
.::
Karlos reaguje:
Abych pravdu řek tak jsem rád za tu batarku, protože se mi hodněkrát podělalo dynamo (špatnej rotor) a než jsem na to přišel, tak jsem domu dojížděl na baterku. Bez svtel dojedeš cca 20-30km
X | 31.01.08, 13:33:08
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Fagott: Mohl bys to tady trochu rozepsat, jaks to prováděl? Už se mě hodně lidí ptalo, jestli nevím jak na to. Tak bys určitě někomu pomohl.
.::
DUDO 175
neni pravda ze sa kazi zalezi ako nanej budes jazdit ak budes skakat a hrabat kazdy den gumovat a nwm ako ju rozdrbavat tak jasne ze sa pokazi ako kazda motorka ktora neni na teren mne vydrzala 2 sezony a stale ide ale ubudlo na sile tak GO a vydrzi 5 sezon
.::
ewo reaguje:
asi ju kupim mam vihladnutu 175/455 a este ked ju kupim tak napisem co a jak to fiči zatial sa mjte
.::
ewo
ja by som chcel kupit cezetu ale rozpravaju o nej ze sa to furt kazi a ze toma na pi... elektryku co vy na to
.::
Karlos reaguje:
no vlastně je to pravda, co si budem namlouvat. Ovšem taky hodně záleží jak se ktomu choval předešlej majitel. Většinou tam jsou jen silnější žároky neždokáže dynamo utáhnout.
.::
CameL
Zdravím..nevím si rady - motorka(477) mi nedobíjí (kontrolka dobíjení po nastartování nezhasne, ani při vyšších ot.)dráty,kontakty jsem prošel,regulátor je dvoucívkový..jak mám prozkoušet dynamo, na jakých svorkách měřit?poradí mi někdo?díky
.::
Karlos reaguje:
Blbá otázka kontrolaval jsi uhlíky jestli mají ještě aspon 8mm. Rele to možná nebude protože by šel do drátů neregulovanej proud a nejpíš by praskla kontrolka. U dynama se koukni sestli je vpoho vinutí. Jestli je prošlehlí tak tam bude někde boulička cínu, možná. na to aby jsi to změřil by jsi musel udělat takovau zrudnost na 220V
.::
Martin477 [admin] reaguje:
CameL: Na podzim jsem to taky přeměřoval. Vypsal jsem si to na papíry, ale kde je těm už konec...
V pohodě jsem to dělal podle tohoto El Faqova návodu na Jawamanii: http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=12870
V pohodě jsem to dělal podle tohoto El Faqova návodu na Jawamanii: http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=12870
Martin477 [admin]: Ahoj chtěl bych říct ľe sem dlouho hledal schéma zapojení elektriky na CZ 175/487 nic jsem nenaąel ale potom sem zadal hledat schéma 477 a zjistil jsem ľe podle tohoto schématu se dá krásně zapojit také typ 487.Takľe je jenom ve tvym zájmu ľe tam dodáą ľe se podle toho dá zapojit 487,kdyľ někdo zase bude hledat to schéma.Jinak je to schéma fakt skvěle udělaný.
.::
Martin477 [admin] reaguje:
Jasně, obě motorky jsou téměř totožné, jen motor je jiný. Takže to schéma elektriky je taky téměř to samé. Že to je i pro typ 478 tam psát nebudu, snad možná do popisku obrázku. Ale ten kdo má 478-ku by si měl zas ve vlastním zájmu zjistit, že je jí 477-ka podobná
PS: vidím, že ti blbne kódování, tak nevím, kde je chyba když ostatní příspěvky jsou OK...
PS: vidím, že ti blbne kódování, tak nevím, kde je chyba když ostatní příspěvky jsou OK...
Jen tak na okraj pro informaci - návštěvní kniha se nám celkem rozrůstá, tak aby sme se v tom nestráceli a mohli si v ní rychle něco najít, tak je ode dneška nahozeno vyhledávání v knize. Jestli to bude mít mouchy, tak se omlouvám. Snažím se to průběžně dolaďovat. Při nějakých potížích můžete napsat, co je zle.
Info k použití návštěvní knihy:
- Výrazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy; použít lze max. 3 odkazy (ochrana proti spamu).
- Odpovědět na příspěvek můžete kliknutím na nápis odpovědět.
- Vložit jméno někoho jiného do svého příspěvku můžete kliknutím na jeho jméno.
- Odpovědi je možno přidávat jen do třetí úrovně.