Úpravy ČZ 250/455
(Prodáno)Tady budu postupně rozebírat různé opravy a úpravy našeho Střepála, ale tempo bude
bohužel pomalejší, protože upřednostňuji doplňování informací ČZ 175/477.00.
Bude zde zobrazena především spousta obrázků, které jsme stačili zachytit u naší práce.
Texty a popisky budu možná postupně doplňovat.
Výfuk:
Mezi první problémy patřil bezpochyby výfuk a jeho celkové uchycení. Postupně jsme zkoušeli různé množství a druhy podložek a šroubů nebo jen na pár místech bodnout svářečkou, ale s naší technikou jízdy jsme se nemohli divit, když opět upadl. Ono i ten originální doutník na spodu nebylo nejspíš to pravé řešení pro dovádění na motorce. Hlavně byl moc nízko a pořád do něj něco vráželo. Nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme celé koleno přivařili k válci a doufám, že bude klid :-) (Alespoň do té doby, než se pustíme do přidělání fungl jiného).
Když už jsme byli v tom vrtání se s výfukem, vyměnili jsme i tlumič. Ani už nevím, kde sme k němu přišli, ale zvuk to má po instalaci určitě lepší ;-) Co to udělalo s výkonem už je druhořadé. Nějaký pokles jsme ale nezaznamenali.
A je hotovo! Nějaké obrázky najdete v sekci INFO. Nakonec posuďte sami, co si o tom myslíte. Není to sice práce, kterou bysme se chlubili, ale věřím, že teď už chvilku vydrží.
Půlení motoru:
Proč jsme se vlastně rozhodli motor půlit? Na to je jednoduchá odpověď - museli jsme. Třetí převodový stupeň nešel vůbec zařadit a v poslední době vyskakovala i čtyřka. To byl podle mě jasný důkaz toho, že byly nejspíš špatné řadící vidličky, protože řetěz se sekundárním převodem byl v pořádku. Zprvu jsme mysleli, že bude stačit otevřít a vykuchat motor ze strany primárního převodu, ale jak jsme zjistili, bez půlení motoru vidličky prostě nevyměníme. Zde je pár fotek z celé procedury:
(Tak motor už je složen. Vyměnili jsme vidličky za nové a vypadalo to dokonce na úspěch. Po chvilce provozu to ale robilo znova ;-( Asi budou očesaná kolečka v převodovce, ale to už je asi nad naše síly...)