http://cezeta477.wz.cz
Navigace:  Úvodní strana > Rozcestník 455 > Úpravy 455

Úpravy ČZ 250/455

(Prodáno)

Tady budu postupně rozebírat různé opravy a úpravy našeho Střepála, ale tempo bude bohužel pomalejší, protože upřednostňuji doplňování informací ČZ 175/477.00.
Bude zde zobrazena především spousta obrázků, které jsme stačili zachytit u naší práce. Texty a popisky budu možná postupně doplňovat.

Výfuk:

Výfuk1 (640x480)
Výfuk2 (640x480)
Výfuk2 (640x480)

Mezi první problémy patřil bezpochyby výfuk a jeho celkové uchycení. Postupně jsme zkoušeli různé množství a druhy podložek a šroubů nebo jen na pár místech bodnout svářečkou, ale s naší technikou jízdy jsme se nemohli divit, když opět upadl. Ono i ten originální doutník na spodu nebylo nejspíš to pravé řešení pro dovádění na motorce. Hlavně byl moc nízko a pořád do něj něco vráželo. Nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme celé koleno přivařili k válci a doufám, že bude klid :-) (Alespoň do té doby, než se pustíme do přidělání fungl jiného).

Když už jsme byli v tom vrtání se s výfukem, vyměnili jsme i tlumič. Ani už nevím, kde sme k němu přišli, ale zvuk to má po instalaci určitě lepší ;-) Co to udělalo s výkonem už je druhořadé. Nějaký pokles jsme ale nezaznamenali.

A je hotovo! Nějaké obrázky najdete v sekci INFO. Nakonec posuďte sami, co si o tom myslíte. Není to sice práce, kterou bysme se chlubili, ale věřím, že teď už chvilku vydrží.

Půlení motoru:

Proč jsme se vlastně rozhodli motor půlit? Na to je jednoduchá odpověď - museli jsme. Třetí převodový stupeň nešel vůbec zařadit a v poslední době vyskakovala i čtyřka. To byl podle mě jasný důkaz toho, že byly nejspíš špatné řadící vidličky, protože řetěz se sekundárním převodem byl v pořádku. Zprvu jsme mysleli, že bude stačit otevřít a vykuchat motor ze strany primárního převodu, ale jak jsme zjistili, bez půlení motoru vidličky prostě nevyměníme. Zde je pár fotek z celé procedury:

(Tak motor už je složen. Vyměnili jsme vidličky za nové a vypadalo to dokonce na úspěch. Po chvilce provozu to ale robilo znova ;-( Asi budou očesaná kolečka v převodovce, ale to už je asi nad naše síly...)

Foto1 (640x480) Foto2 (480x640)
Foto3 (640x480) Foto4 (640x480)
Foto5 (640x480) Foto6 (640x480)
Foto7 (640x480) Foto8 (640x480)
Foto9 (640x480) Foto10 (640x480)
Foto11 (640x480) Foto12 (640x480)
Foto13 (640x480) Foto14 (640x480)
Foto15 (640x480) Foto16 (640x480)
Foto17 (640x480) Foto18 (640x480)
(další info už asi nebude)